Followers

Wednesday, April 4, 2012

Assalamualaikum..

Assalamualaikum dah bersawang :( ..huhu
Yela, dah 3 orang anak kan..hehe
Tapi alhamdulillah..sepanjang melahirkan anak ke tiga ni..
Tiada masalah sangat..
Cuma busy sikit jer la..
Sebab nak kena jaga bebetul budak kecik ni..
Hernia dia still kena monitor..
Takut benjolan berlaku lagi..Insyaallah takde pape :)

Abang pula still dekat rumah..
belom skolah lagi :(
tapi ayah kata tak terlambat lagi..
Jangan risau la..
Tahun depan terus masuk praskoleh jer katanya..
Alhamdulillah, di rumah mmg kena ajar jugakbenda2 yang bermanfaat utk dia ke sekolah nanti.. :)

Ika pulak, sama sama skolah dengan abang dia nanti..tahun depan la..
Ngam sangat org kata :)..
hati sentiasa berbunga..rasa seronok bila nak hantar budak2 ni p skolah..
Insyaallah, panjang umur..tiba masanya juga nanti..

Sekarang ni cuma bekalkan anak2 ilmu wajib, ilmu Allah..
Apa tanggung jawab dorang ke atas hidup dorang..huhu
Semoga Allah permudahkan..
Memandangkan saya pun masih "merangkak" dalam bab ni..

Ayah dah habis class..ermm
Tapi ayah bulan 5 akan datang ada lagi kelas yang akan meyusul..
Semoga semuanya dipermudahkan Allah.. :)

Lets see my mujahidins and mujahidah
Latest pic :)

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...