Followers

Thursday, April 5, 2012

Pantai ShahBandar..

Sabtu lepas konon lepas subu nak bergerak p pantai..
Tapi dek terlewat jam 8 baru bergerak..huhu
Nasib baiklah masa tu mendung..
Syukur alhamdulillah..
Apa lagi, budak2 ni sampai tak ingat nam makan..
asyik main jer..
Bila sampai sana teruja sunggu sb pantai dah bersih :)
penduduk kg yg bersihkan klu ikut dr papan tanda tu..


siap ada karung sampah :)


"perhatian, jgn membuang sampah di kawasan ni terima kasih" :)
Selang satu pokok ada tanda peringtan ni :)


Memang bersih :)


Indahnya pemandangan :)


Dah cantik


Pantai yang bersih :)




Cuaca yang mendung :)




Abang tulis nama sendiri atas pasir :)


Adik suka suki meniarap :)


Aktiviti berenang bermula :D

minggu ni pg lagi insyaallah :)

Tak Boleh Kacau Okey?

Hehehe bangun pagi solat dulu..
Pastu buat sarapan..
Baru nak bersilat, budak kecik ni gigih nak bangun..hehe cumil!
Selalu pepagi ayah yang temankan adik..
KAlau tak, memang melalak budak kecik ni dek tak nampak org..
Huhuhu..
Ayah menghadap komputer, dia pun nak jugak..
Ayah sorong dengan laptop ibu..huhu


Jangan kaco ok? bisnes jota2 ni..huhu
Serius bukan main lagi budak kecik ni kan?


Wednesday, April 4, 2012

Aktivity tuu~



Asal tengah hari, mesti luangkan masa dengan anak2 buat aktiviti. :)
So far so gud. abang memang baik tapi sedikit lazy la katakan..huhu
Ika pulak senitiasa rajin..cuma kita jer yang kena rajin :P..huhuhu

Takper la, slow2..takut terlalu memaksa dorang..huhu

Ingatkan Dah Ada Isi Balik :P

Bak kata ayah..belom rezeki..
Huhu memang berdebar tunggu result..
Ingatkan adik dah ada adik baru hehe..
Apa2pun syukur alhamdulillah Allah sangat memahami :)..



Tak kira la..harini memang updat abis punya..huhu takut tiada masa nak update lagik..heheh

Assalamualaikum..

Assalamualaikum dah bersawang :( ..huhu
Yela, dah 3 orang anak kan..hehe
Tapi alhamdulillah..sepanjang melahirkan anak ke tiga ni..
Tiada masalah sangat..
Cuma busy sikit jer la..
Sebab nak kena jaga bebetul budak kecik ni..
Hernia dia still kena monitor..
Takut benjolan berlaku lagi..Insyaallah takde pape :)

Abang pula still dekat rumah..
belom skolah lagi :(
tapi ayah kata tak terlambat lagi..
Jangan risau la..
Tahun depan terus masuk praskoleh jer katanya..
Alhamdulillah, di rumah mmg kena ajar jugakbenda2 yang bermanfaat utk dia ke sekolah nanti.. :)

Ika pulak, sama sama skolah dengan abang dia nanti..tahun depan la..
Ngam sangat org kata :)..
hati sentiasa berbunga..rasa seronok bila nak hantar budak2 ni p skolah..
Insyaallah, panjang umur..tiba masanya juga nanti..

Sekarang ni cuma bekalkan anak2 ilmu wajib, ilmu Allah..
Apa tanggung jawab dorang ke atas hidup dorang..huhu
Semoga Allah permudahkan..
Memandangkan saya pun masih "merangkak" dalam bab ni..

Ayah dah habis class..ermm
Tapi ayah bulan 5 akan datang ada lagi kelas yang akan meyusul..
Semoga semuanya dipermudahkan Allah.. :)

Lets see my mujahidins and mujahidah
Latest pic :)

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...