Followers

Wednesday, August 3, 2011

29 Weeks Vs Ramadhan

Alhamdulillah sudah 3 hari berpuasa..
First day puasa terketar-ketar kelaparan dan kelemasan jugak lah..
Tapi Alhamdulillah hari kedua dah ok :) ..dah dapat menyesuaikan diri..
Hari ni dah tepat 29 minggu tempoh kehamilan..
Semuanya baik-baik saja..tiada masalah besar pada kehamilan ketiga ni :)..

Kelmarin klinik call..suruh datang check up..
Sepatutnya medical checkup hari isin lalu..tapi tak dapat pegi..
disebabkan kereta mengalami kerosakkan..
Minggu ni siap lah cuma mungkin hari jumaat ni baru datang klinik..
Tak per, sabar dulu..
Dorang suruh datang sana jalan kaki jer..tapi suami kata bahaya jalan sensorang.
Pastu bawa dua org anak lagi..payah juga kan..huhu

Perkembangan Kandungan 29 Minggu

Minggu ke-29. Postur kita akan kelihatan lebih besar pada bahagian hadapan. Pada masa ini kulit bayi dalam kandungan semakin merah. Namun ia kelihatan agak berkedut sedikit dan lelemak sudah mula terkumpul pada bahagian bawah kulit. Kelopak matanya juga telah terbuka dan sistem pendengaran telah terbentuk dengan sempurna.

Sumber: www.mengandung.com

2 comments:

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...