Followers

Wednesday, April 6, 2011

New animation From Les' Copaque!

Korang semua tau kan Upin Ipin dari Les' Copaque ni?
Korang tau tak yang Les' Copaque ada buat animation yang termabu?? haa ni dia..sangat ternanti-nanti la animasi ni. Tau jer la kan..memang best hasil Les' Copaque ;)..mesti anak2 saya pun suka sangat2! Jom kita tengok beberapa keping gambar dar Les' Copaque pasal animasi terbaru mereka ;)!

Here we gooo~~






Benda ni pun saya dapat dari forum Cari

6 comments:

  1. Dah keluar ke cerita animation tu? Mungkin sebab upin & ipin mendapat sambutan, mereka nak buat something fresh dan baru...harap yang ini lebih atau sekurang2 nya sama baik dengan U & I

    ReplyDelete
  2. suka dgn upin ipin tu.dek anak yg fanatik,kita ni mak pun jadi suka sama.sekurang2nya ada cerita yg sesuai utk anak2 kita dgn budaya dan persekitaran yg sihat.

    ReplyDelete
  3. @jomsantaisekejap
    belum keluar kot..sb klu dah keluar mesti dah tayang kat tv ;). yes, sebab upin ipin dapat sambutan tinggi..ada permintaan, dorang pun kluarkan juga kartun versi lain ;)

    ReplyDelete
  4. @Chempaka Aziz
    betul tu. Kita mak bapa ni smpi hafal dialog upin ipin tu..hehe. Apa taknya, hari2 dok pasang benda yg sama ;)

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...