Followers

Monday, April 11, 2011

Gara-Gara Nak Cantik

Berita dari kosmo pagi tadi. Dorang ni ambil suntikan melulit dekat bahagian punggung. Tapi lain pulak jadinya. Mungkin disebabkan ubat tidak sesuai dengan badan orang tu kot. Tak serasi dengan ubat tu..Paling selamat, kalau nak cantik..bersenam dan berdiet lah kan. Tapi sebab nak cepat cantik, lain lak jadinyer..



Berlubang-lubang punggung tu dibuatnyer. Naseb baik takder ulat..huhu very scary!

4 comments:

  1. Eiii...so scary...tu la, nak cepat sgt kan...laen pulak jadiknya...huhuhu

    ReplyDelete
  2. walaweyyy...pasai smpi lagu 2...adehh,menakutkan...kunun nk ilg selulit kn dh ilg buntut skrg..hahah

    ReplyDelete
  3. @YaYaNsMuM
    huhu ni namanya nak amik jalan mudah. Tak sempat fikir apa kesannya..mudah mudahan sembuh la yer. Kalau tak naya..huhu

    ReplyDelete
  4. @~MISS.DD~
    ni belum ilang lagi, tapi dah berlubang-lubang. Ntah mcmna la orang ni nak duduk..sakit :((~~

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...