Followers

Thursday, April 21, 2011

Bubur Beras Pulut Hitam

Hehe oleh sebab siang tadi internet tak ok, maka blogwalking dan update entry tak berjalan dengan baik..huhu sabar jer la :( ..kalau putus elektrik, modem memang tak nak up2..heran la..huhu

Sekarang ni dah nak jam 3 pagi. Amik masa sket update entry..hehhe ok, berbalik kepada tajuk..oleh sebab beras pulut hitam ada sok lagik, saya sempat juga la buat bubur ni...saya main campak-campak jer..bahan-bahan lak senang. Cuba tengok ni:-

Bahan

a) Beras pulut hitam
b) Gula
c) Santan( oleh sebab santan habis, saya gantikan dengan susu cair)
d) Garam secukupnya
e) Daun pandan

Main agak2 jer semua tu..anak2 of course suka sangat :)..balik2 minta pulak, dan balik2 juga pegi tandas..nak kencing katanya...huhu

Tapi saya belum lagi amik gambar..nanti ada masa saya tepek ekk..tak sempat tangkap gambar tadi, esok saya cuba amik ;)

Ni Pulak Ehsan Dari Google

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...