Followers

Sunday, April 24, 2011

Berkumpul Bersama-sama Keluarga

Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

PEtang Jumaat lepas, sempatlah kami sekeluarga berkumpul ramai-ramai dekat rumah abang ipar. Dari Tuaran ke Kinarut. Dalam perjalanan Biras call pulak, minta amik..pastu sampai KK baru dia jalan sama-sama dengan husbandnye :)..kira amik masa sejam jugak lah sampai dekat sana. Dengan jemnyer lagi..traffic light lagi :D..hehhe oh ya sebelum tu kami sempat jugaklah singgah kedai ayam potong. Beli buntut ayam :P..hehhe

Sebaik sampai dekat rumah abang ipar, kak biras dah siap-siap masak. Tinggal nak bakar ayam dan ikan jer...hehe
Dekat nak sejam jugaklah amik masa untuk bakar semua tu. Tak lama lepas tu Kak ros datang..hehe memeriahkan lagi majlis. Anak-anak dorang tak ikut lak..dorang suami isteri jer..anak-anak dekat rumah katanyer. Sempat juga dorang beri coklat dekat budak-budak kecik ni..bnyknyer tak terkira, sebab dorang beli dekat Labuan. Murah dekat sana sebab cukai import takde. Abis makan adik-beradik ayah kumpul layan tengok movie..kami pulak dekat luar, cerita-cerita..hehe

Jam 10PM camtu, kak ira dan hubby beredar..esok( hari ahad) kerja katanya..jaga pameran dekat dewan Kota Kinabalu. Kami lak tido jer dekat sana..sebab kalau nak balik, jauh..huhu

Kak Ros dan hubbynye pun dah beredar..kami pon naik tido..penat, dah jam 12Tgh Mlm dah pun..Esok .nak balik awal. Sebab nak singgah dekat wisma muis. Sebab nak beli barang dekat sana..Ayah lak nak singgah dekat karamungsing shopping komplex sebab nak beli hardisk.. :)

Takde pics la..sebab lupa nak tangkap gambar..huhu

2 comments:

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...