Followers

Friday, April 29, 2011

Abang Iqbal Dah 4 Tahun!

Semalam ayah ada suprise untuk abang iqbal. Hehe, saya pun tak tau sebenarnya ayah belikan abang kek. Tetiba jer..sebaik sampai rumah, ayah curi-curi bawa kek. Ayah letak dekat belakannye..konon barang lain la tu :P..mcm selalu ayah bagi suprise untuk anak-anak ;)..
PAstu keluarkan jer, anak-anak terus menjerit.."happy birthday to you"..amboi~~ memang happy giler! sy pun turut happy jugak ;)!

Pastu buka jer kek, abang dan adik nyanyi happy birthday. Tak sabar dah katanya :P..
Apa-apa pun makasih dekat ayah sebab belikan kek birthday tu untuk abang iqbal. Ayah kata, untuk kami semua la tu~ :) muax!

Apa-apa pun, anak-anak memang suka. Mcm selalu, blackforest jer ;)..tapi, Alhamdulillah rezeki..


Kek Dalam Perjalanan Balik Rumah







Hehe happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to abang..happy birthday to you~~ ;)

6 comments:

  1. @نورفايزه مادارو
    Terima kasih ;)..semoga sihat selalu juga ;)..

    ReplyDelete
  2. @Mrs. Asida
    Sebab tu ayah cakap dekat budak2 ni, "heh~ tak lagi korang bersyukur dapat ayah yang baik mcm ayah kamu ni :P?" heheh macam lah budak2 kecik ni faham :D..hehe

    ReplyDelete
  3. bestnye kek..wah2,ayah mithali gitu..tahniah2 encik rahim..huahuahua..nk kek jugakkk...

    ReplyDelete
  4. @Ima-Sensei
    Alhamdulillah, semoga berterusan ;)..hehe ima boleh jer beli ;). Nak kek apa? mesti choco moist..uish sedap tu! lama tak mkn kek choco

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...