Followers

Monday, March 14, 2011

Tahniah KKK/TBH Dan Lee Chong Wei!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..hehhe happy gile harini. Mana taknya, LCW menang All England! Bergu negara pula 2nd Runner. Takper, hebat juga tu! :)
Semalam dok cari mana website live streaming nak tgk tapi hampa..huhu tadke jumpa lak :(. Nanges sgt2..huhu

Pastu tido jer la. Tunggu result jer..heheh. Esoknya terus bukak komputer cari result..hahaha suami yang tak berapa tgk kalau pasal sukan ni. Tapi Isterinye pulak yang minat sesangat :P. Sabow jer la :D..heheh apaapa pun CONGRATULATION MALAYSIA!! :) We happy for you.





Yahuuuu! malaysia menang :)

2 comments:

  1. semestinya menjadi kebanggaan kita walaupun beregu kita tewas, tapi bukan senang nak menang bila yang terbaik saja yang bermain....
    Malaysia bolehh!!!!

    ReplyDelete
  2. tu la santai, bukan senang nak menang. tu yang tetap berbangga walau jadi runner up pon kan ;)

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...