Followers

Saturday, March 19, 2011

Streamyx Dah Ok Dah

Syukur Alhmadulillah, streanyx dah ok dah :)..mudah mudahan selepas ni xde lagi masalah mcm sebelum ni :) ..dah call tm 2-3 ari lepas, adalah 2-3 kali tm call kami nak kompomkan internet dah ok ker belum..mungkin skg dah ok kot :).. thanks TM!

2 comments:

  1. Jangan macam asid dah ler.. tiap2 bulan call streamyx..

    last one, dia dtg check cable.. takde masalah.. server diorg je problem. 6 jam dah siap. cepat dia setel kan, cuma tak larat nak asyik2 call.. hehe tp tulah redha je apa yg berlaku.. hehe

    ReplyDelete
  2. heheh tu la. Kalau streamyx ni dah ok, mmg laju jer..takder masalah apa2. Cuma bila dah bermasalah tu..tak larat nak call slalu. huhuh..biasanya tempat dorang yang ada masalah :)..jarang sangatlah setting dalam komputer ni bermasalah..sb kita sendiri pun tau kan..hehheh

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...