Followers

Monday, March 7, 2011

Possibly Im Pregnant~ yuhuuu


Oleh sebab adelah sikit berkaitan dengan saya..tinggal nak scan lagik ni. Nak confirmkan bebetol yang saya ni hamil atau tak..huhu ok, sekarang ni dah banyak dah tanda2..ni haa

1) Period dah sebulan lebih tak datang

2) Perut rasa macam kembung jer..

3) Sakit pinggang yang amat..

4) Letih tak bertempat

5) Rasa nak pitam

6) Rasa nak muntah

7) Selalu pening

8) Hilang selera makan

9) Rasa lapar jer

10) Asik makan masam..

so? ape lagi..tunggu nak scan ekk? :)
insyaAllah kalau dah Allah beri reziki terima jer dengan tangan yang terbuka..Mudah-mudahan Allah berikan kesabaran dan ketabahan selama mengandung ni..Aminn..

6 comments:

  1. Tahniah v if sudah rezeki terima seadanya...Allah bg kerana sudah rezeki vv

    ReplyDelete
  2. iya wawa..setiap anak tu ada rezeki dia masing2 kan :)

    ReplyDelete
  3. wah tahniah.. Insya-allah semuanya akan berjalan dengan lancar.. :)

    ReplyDelete
  4. thanks asid :)..insyallah ,mudah-mudahan..hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah vv...moga2 semua slmt hendaknya.bertambah meriah lg family =D

    ReplyDelete
  6. makasih izan :)..InsyaAllah dgn kehadiran anak ketiga ni bertambah erat hubungan keluarga dan dimurahkan lagi rezeki :)..aminn

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...