Followers

Tuesday, March 8, 2011

Nostalgia Masa Umo 6 Tahun

Hehehhe ni nak crita. Dulu masa kecik-kecik pernah la konon2nya saya mewakili
tadika dalam acara menari. Ada la dalam 6 orang dalam kumpulan kami termasuk lelaki. # orang perempuan 3 orang lelaki..hehe ntah tarian apa kami tari masa tu. Memang tak tau langsung jenis tarian apa..hehhe..

Hemm..bila dingat balik, rindu lak :( ..ish..



Gambar ni saya dapat dar FB sepupu..hehhe yang pertama dari kiri tu kira sepupu saya jugak. Yang tengah tu sape lagi kan :D? yang ketiga dari kiri tu pun sepupu saya juga..hehhe
Kalau teng dari riak muka kami semua tu, memang tak nak bergamar. Sebab sangat panas. Faham2 la kalau masa tengah hari kan..

PEristiwa ni berlaku semasa tamu besar kota belud..heheh ni dekat tamu la ni.

1 comment:

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...