Followers

Tuesday, March 29, 2011

Menggamit Kenangan


Heheh tiba-tiba pula teringat..masa kecik-kecik dulu sebelum popularnya tv swasta, banyak juga la drama-drama RTM yang saya minat :D..
Banyak sangat..tapi dah lupa pula sebahagian dari tajuk-tajuk drama tu..kalau saya tak silap, dekat slot spektra :)..hehe
ok antara yang saya minat,

Ros Anita - Ogy Ahmad Daud dengan seorang lagi tu..saya lupa la namanya..

Mendung Berarak Jingga - ker atau apa namanya tu..Pelakon mestila shahriza Mahmood Dengan Pelakon lelaki kalau tak silap Fendi


Syahadan - Part yang ni, setiap kali tengok mesti mama menjerit hahaa..drama silat dulu-dulu. Pelakonnya Rusdi Ramli, Faizal Hussien Dan Kak Engku kalau tak silap

Senandung Semalam - Rozie Rashid..hehe minat giler dengan Rozie ni dulu. Sebab drama ni la..

Kembara Bermusim - Kisah Malaysia Dengan Indonesia..Zamarul Hisyam Pelakonnya

Yang lain saya tak ingat tajuknya..tapi saya paling suka lakonan zamarul hisyam yang sebagai Ibrahim tu :D..hahaha lawak2..minat juga dekat dia ni dulu..hensem :P! Lakonanye dengan Haleeda kalau tak silap..huhu kalau ada sesapa yang ada simpan drama ni, share2 la ekk :D...rajin2 lah upload dekat internet. Saya nak tengok balik!

Haaa..lakonan Noraniza Idris dengan Norman Hakim..best jugak ceritanya tu..huhu tapi mcm biasa, saya lupa tajuk drama tu..

Huhu kalau ingat2 balik, memang best giler la..maklumlah zaman tu kan ;)..tapi kalau RTM sudi tayangkan balik drama2 spektra ni dulu, pun best jugak! saya nak tengok sangat2..
Sebenarnya banyak lagi drama slot spektra tu..cuma saya dah tak ingat...huhuhu kalau ada sesapa yang ingat, share2 lah ekk ;) sharing is caring maaa~

7 comments:

  1. a'ah kan!! minat sangat ngn cter2 tu.. Hope ade tayangan balik. sgt best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul3 :) ..sesapa yang lahir 80an mesti tau cerita ni hikhikhik..

      Delete
  2. sepakat membawa berkat..noniswara + rashdan baba :)

    ReplyDelete
  3. AKU SUKA TENGOK 'KISAH AZNI'

    ReplyDelete
  4. Nak tonton kembara bermusim....cerita malaysia gabung indonesia....harap2 diputarkan semula. Rindu dengan drama dulu2....

    ReplyDelete
  5. Nak tonton kembara bermusim....cerita malaysia gabung indonesia....harap2 diputarkan semula. Rindu dengan drama dulu2....

    ReplyDelete
  6. Citer silat yg rusdi ramli berlakon tu tajuk dier hati waja kn?

    ReplyDelete

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...