Followers

Wednesday, March 9, 2011

Kemas2 Kebun

Hehe pagi tadi dok kemas kebun. Kebun yang dah lama ditinggalkan dek kerana
hujan memanjang jer kan. Anak-anak pula tengah main dekat depan rumah..nasib baik boleh dikawal. MAin kejar-kejar la..cucuk2 tanah sini sana..

Fuhh~ keluar jugak peluh tau! ade la dalam 45minit korek sini, korek sana..cangkul sini cangkul sana..tanam ubi lagik..hehe alhamdulillah selesai gak.. ;)

jam 10.30 gitu anak-anak mandi. heheh pastu dah mintak makan pulak dah? bukan baru jer pg tadi ker? hehe agaknya penat main kot..dah abis makan, ni untuk tengah hari la ni kan?
Abang pulak sibok jer main komputer dia. Adik lak nangis2 nak tido..heheh ape lagi ni peluang keemasan nak upadte blog tau. Sementara adik tido, saya buat ape yang patut jugak la..buakn depan komputer jer..

Dan baru jer ym ayah dekat office, :) ..tapi tak berbalas..bz kot..
Abang pula tetiba jer nak pasang utube katanya..nak dengar lagu where's Tumbkinds heheh..
anak-anak memang minat lagu tu! siap dengan tangan lagi menyanyi.. :)

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...