Followers

Friday, March 4, 2011

Kecoh Satu Rumah 2

Alkisahnya nak sambung cerita pasal ular semalam..

Tadi tengah hari ular tu suda keluar dari tempat persemunyian dia..elok jer bergayut dar tingkap sana haa~
Kita ni dah la penakut..mula la seram sejuk..pastu cuba ym ayah dekat office tu..ayah cakap cuba tangkap pakai tuala kekdahnya~ amboii~ dah la sy ni penakut..huhuhu fikir punya fikir, alah ayah cari no telefon bomba bahagian tuaran boleh? :P ahhaha malu jer..tapi apa lagi yang nak dibuat, memang takde pilihan..



Pastu ayah bagi no telefon tu, saya mula lah mendail nombor..

Operator: Hello selamat tengah hari, boleh saya bantu?

Saya: Hello, ni bomba bahagian tuaran ka?

Bomba: Iya..kenapa cik?

Saya: Oh, begini..ada ular bah dirumah. boleh kamu halau ka :P?..hhehehe

Bomba: ohh..ular jenis apaitu?

Saya: Saya pun tak pasti..tak lah besar sangat..

Bomba: Ni di mana ni? no telefon? nama siapa?

Saya: Di kampung bolong baru..er..telefon (bla-bla-bla) yang bercakap ni wafiqa..

Bomba: Ok, kejap lagi kami sampai..

Tup..talian diputuskan, saya pula tengah bersiap. sambil2 tu tengok-tengokkan ular tu..mana tau dia nak lari pg tempat lain..hehhe
15 minit kemudian, bomba pun sampai..ehheh sampai jer terus naik rumah, tangkap ular :D..
lupa lagi ambil gambar..huhu

Akhirnya malam ni bolehlah tido dengan lena..hehe
Terima Kasih bomba tuaran :D~

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...