Followers

Tuesday, February 22, 2011

Jom Tengok Konsert Maroon 5!





Sebenarnya baru tahu benda ni, mungkin dalam blog lain, orang dah sebut-sebutkan :), jadi kepada sesiapa peminat Maroon 5 ni boleh lah menempah tikat awal2. Seperti yang tertera, harga tiket boleh didapati dalam harga:-


Prices of ticket varies : RM 115, RM185, RM 225, RM 355, RM 485

Konsert ni akan berlangsung pada 29 April 2011, 8:30PM.
Saya pun bukannya peminat setia Maroon 5 ni..tapi ada juga antara lagunya yang saya suka :)
macam contohnya This Love. Saya memang sah-sah tak pegi konsert ni sebab jauh dar sabah. Kalau semata mata nak pegi tengok konsert ni membazir jer la..heheh elok beli beras :P~
Jadi korang yang dekat2 ni bila lagi?

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...