Followers

Monday, February 28, 2011

Jom Makan Malam!

Assalamualaikum,

Semalam dapat pula peluang pegi makan malam dekat Restoran Juara. Sedap juga lah..heheh..rupa-rupanya restoran tu dah kena renovate..saya punya lah tak tau pun..huhuh sb dah lama tak kluar makan. Makan dekat rumah jer.. :) takper, ni kali dah dpt peluang, siaplah~

Jadi jam 5 petang tu kami bergeraklah dari rumah. Sampai sana bukan lama pun..adalah dalam 10minit jer sampailah. Pastu carik punya carik tiada tempat yang ok sket..last-last pegi restoran juara. Last time pegi tahun lalu kot..tu pun awal-awal tahun..ker tak pegi langsung? dah lupa dah..heheh

PAstu ayah order Tom Yam Thailand, saya pula order Wantan Kue Tiaw, dan anak-anak pula pesan mee goreng. Dalam keadaan perut yang lapar, anak-anak pulak dah bising..heheh terus blasah jer..amboii sodapp!! :D



Ni Wantan Kue Tiaw..sedap tau!


Ni Tom Yam yang dah nak abis :D..hehhe lupa amik gambar awal2.


Ni Gambar Mee Goreng tapi dah kena bahagi 2..Iqa dengan Abangnya :D


Ika dalam sitter heheh


Abang ready2 nak makan

Kami sekejap jer stay sana, lepas jer makan terus bayar sebab takut terlepas solat maghrib pulak..semuanya RM18.20 sen. Kira ok la kan :)

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...