Followers

Thursday, May 6, 2010

Haaa..Ni Pula Benih Sayur Tu Dah Besar Sket..






Baru jer snap pagi tadi..
Tapi masalahnya skg ni belih cili tu berlebihan la pulak..huhu
Kesiannya belum ada tempat lagi. Aku belum pindahkan anak pokok cili tu dkt tempat lain..
Sebab tu la..sayang betul kan? Huhuhu sabao jer la..masa aku tengok2kan sayurku tu, anak aku buat hal la pula dah..dicabutnya pokok tomato tu :(( ..huhuh mmg aku sayang betul anak2 pokok ni..heheh nasib baik tak mati anak pokok tu..
Ala..terpaksa lah bawa turun kolam renang dorang..hhuhu membazir air jer..tp apa boleh buat
untuk anak2 ku ni..hehhe.. :)

No comments:

Post a Comment

Jom Layan Lagi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...